حمایت قاطع و کامل نهضت استادی بسیج اصفهان از «طوفان الاقصی»

نهضت استادی بسیج اصفهان ضمن تبریک به جبهه مقاومت و همه مسلمانان جهان بویژه ملت رنج‌دیده فلسطین حمایت قاطع و کامل خود را از این اقدام و حرکت دشمن شکن «طوفان الاقصی» اعلام نموده و می نویسد: همه ما پیروزی‌های بیشتر و بزرگتر برای مسلمانان جهان بوده و انشالله این جهاد مقدس زمینه ظهور حضرت ولی عضر (عج) را فراهم نماید.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، نهضت استادی بسیج اصفهان ضمن تبریک به جبهه مقاومت و همه مسلمانان جهان بویژه ملت رنج‌دیده فلسطین حمایت قاطع و کامل خود را از این اقدام و حرکت دشمن شکن «طوفان الاقصی» اعلام نموده و می نویسد: همه ما پیروزی‌های بیشتر و بزرگتر برای مسلمانان جهان بوده و انشالله این جهاد مقدس زمینه ظهور حضرت ولی عضر (عج) را فراهم نماید.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌ عَزیزٌ (سوره مبارکه حج آیه ۴۰)

نظر ما نسبت به مسائل فلسطین روشن و واضح است. ما راه‌حل فلسطین را نابودی رژیم اسرائیل می‌دانیم.امام خامنه ای مد ظله العالی)

حماسه طوفان الاقصی جدیدترین اقدام فلسطینیان در برخورد با رژیم اشغال‌گر قدس بر‌گ زرینی در تاریخ مبارزه با صهیوزم خواهد بود. این عملیات موفق نشان داد که خانه عنکبوت اسرائیل سست‌ترین خانه‌هاست و ادعاهای گنبد آهنین و تجهیزات پیشرفته نظامی در برابر ایمان و اعتقاد هیچ جایگاهی ندارد.

پس از انتشار اخبار این عملیات در سطح جهان و هلاکت جمع زیادی از نظامیان صهیونیست موجی از شادی و امید را در بین ملت‌های مسلمان ایجاد نمود و مطمئنا نقطه عطفی در تاریخ مبارزات فلسطینیان خواهد بود.  آنچه که اتفاق افتاد مشابه فتح خرمشهر فضای تقابل بین فلسطینیان با  رژیم صهیونیستی را به نفع رزمندگان فلسطین تغییر خواهد داد.

امروز شاهد پیش‌بینی ولی‌مان حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) مبنی بر اینکه اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید هستیم که گویی این افول و نابودی سرعت بیشتری به خود گرفته است و انشالله در آینده‌ای نزدیک شاهد نابودی کامل اسرائیل و بازپس‌گیری بیت‌المقدس خواهیم بود.

نهضت استادی بسیج اصفهان ضمن تبریک به جبهه مقاومت و همه مسلمانان جهان بویژه ملت رنج‌دیده فلسطین حمایت قاطع و کامل خود را از این اقدام و حرکت دشمن شکن «طوفان الاقصی» اعلام نموده و می‌نویسد: همه ما پیروزی‌های بیشتر و بزرگتر را از درگاه خدواند متعال خواستاریم و انشالله این جهاد مقدس زمینه ظهور حضرت ولی عضر (عج) را فراهم نماید.

انتهای پیام/