یادداشت مجتبی جعفری، معاون مطالبه گری بسیج اساتید استان اصفهان؛

خطر تحریف وعده صادق جدی است

مجتبی جعفری، معاون مطالبه گری بسیج اساتید استان اصفهان در یادداشتی تحت عنوان « خطر تحریف وعده صادق جدی است» می نویسد مردم دنیا ساعت‌های طولانی روی انگشت‌های پایشان ایستادند تا سنگین‌ترین هجوم را به اسرائیل مشاهده کنند امابرای اینکه در آینده کسانی دست به انکار این واقعه بزرگ نزنند و امکان این کار عظیم را نفی نکنند، ابعاد این کار بزرگ باید تبیین شود.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، مجتبی جعفری، معاون مطالبه گری بسیج اساتید استان اصفهان در یادداشتی تحت عنوان « خطر تحریف وعده صادق جدی است» می نویسد مردم دنیا ساعت‌های طولانی روی انگشت‌های پایشان ایستادند تا سنگین‌ترین هجوم را به اسرائیل مشاهده کنند امابرای اینکه در آینده کسانی دست به انکار این واقعه بزرگ نزنند و امکان این کار عظیم را نفی نکنند، ابعاد این کار بزرگ باید تبیین شود.

در این یادداشت آمده است

در پی رفتار نابخردانه رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه و به شهادت رساندن دلیرمردان جمهوری اسلامی، و تصور ناتوانی نظام اسلامی در پاسخ به این جسارت، در نیمه شب ۲۶ فروردین ماه،۱۴۰۳ پهپادها و موشک‌های قدرتمند و افتخارآمیز ایران اسلامی به لانه‌های عنکبوتی اسرائیل یورش بردند و با غرش‌های رعدآسای خود لرزه بر تن ژنرال‌های متکبر صهیونیست انداختند و پایگاه‌های به ظاهر مستحکم اسرائیل را که سالیان دراز کسی جرئت حمله به آن را نداشت؛ شخم زدند و کاری کارستان کردند که آثار و برکات آن برای ایران اسلامی و جبهه مقاومت تا سالیان سال باقی خواهد ماند. دیگر هیچکس جرات نگاه چپ کردن به این آب و خاک را نخواهد داشت.

آری موشک‌ها و پهپادهای سهمگین ایرانی که توسط شهید تهرانی مقدم و یاران و شاگردان او طراحی و تکمیل شده بود به مدت ۵ ساعت بر روی اهداف نظامی اسرائیل آتش ریخت. این حرکت آنقدر رویایی و دور از انتظار بود که انسان‌های ضعیفی که همتشان در حد تعجب از دستاوردهای حقیر بیگانگان است این اتفاق بزرگ را نمی‌توانند باور کنند.

۵ ساعت دلهره آور برای اهریمنان، ۵ ساعت شگفتی ساز، ۵ ساعت نفس گیر این گونه ایران اسلامی، اسرائیل را در ذیل اراده آهنین مردان خود له کرد و به تعبیر محمد ابو زید اندیشمند مصری، مردم دنیا ساعت‌های طولانی روی انگشت‌های پایشان ایستادند تا سنگین‌ترین هجوم را به اسرائیل مشاهده کنند… هجومی که در اثر آن حاکمان اسرائیل در سوراخ‌های موش خزیدند و فرماندهان نظامی آنها لال و رنگ پریده مبهوت ماندند.

اما همین شکوه و عظمت است که موجب می‌شود کسانی آن را انکار کنند و برخی دیگر از افراد ضعیف النفس آن را باورناپذیر تلقی کنند و  تجربه نشان داده است که ذهن‌های غرب زده و دست‌ها و رسانه‌های مزدور در تحریف حقایق ید طولایی دارند.

از آنجا که این حماسه بزرگ از توان فهم و درک ذهن‌های کوچک خارج است و از طرف دیگر معاندین به لحاظ عناد و لجاجشان برای تحریف این واقعیت انگیزه لازم را دارند قطعا برای تحریف و تخطئه این واقعه بی‌نظیر دست به کار خواهند شد تا ذهن‌های افراد خام را از عظمت این واقعه منحصر به فرد منحرف سازند.

به همین دلیل برای اینکه در آینده کسانی دست به انکار این واقعه بزرگ نزنند و امکان این کار عظیم را نفی نکنند، بر اصحاب قلم و اصحاب رسانه و اصحاب کلام لازم است در قالب کتاب، فیلم، فیلمنامه،  نمایشنامه و هرگونه کار هنری،  ادبی و علمی در چندین ماه ابعاد این کار بزرگ را بشکافند و به نمایش بگذارند تا امکان انکار آن بر کسی وجود نداشته باشد ان شاءالله.

انتهای پیام/