درخواست نهضت استادی بسیج اصفهان برای برخورد قاطع با عاملان و آمران حمله تروریستی حرم شاهچراغ (ع)

نهضت استادی بسیج استادان اصفهان با صدور بیانیه‌ای حرکت مذبوحانه و جنایتکارانه دشمنان قسم خورده اسلام در حمله تروریستی حرم شاهچراغ (ع) را محکوم نموده و ضمن عرض تسلیت، از مسئولان امر درخواست دارد برخورد قاطع با عاملان و آمران این جنایت را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، نهضت استادی بسیج استادان اصفهان با صدور بیانیه‌ای حرکت مذبوحانه و جنایتکارانه دشمنان قسم خورده اسلام  در حمله تروریستی حرم شاهچراغ (ع) را محکوم نموده و ضمن عرض تسلیت، از مسئولان امر درخواست دارد برخورد قاطع با عاملان و آمران این جنایت را در دستور کار خود قرار دهند.

 

متن بیانیه بدین شرح است:

حادثه تلخ حمله مجدد به زوار حرم حضرت احمد بن موسی (ع) بار دیگر کام ملت ایران را تلخ نمود و بواسطه شکستن حرمت حرم و شهادت و رخمی شدن تعدادی از هموطنان حزن و اندوه بر فضای کشور حاکم گردید.

در طول تاریخ انقلاب هر موقع ملت و نظام به موفقیتی دست یافته‌اند استکبار جهانی و در راس آن امریکا و رژیم صهیونیستی توسط عوامل تروریست خود در صدد تاثیر‌گذاری بر افکار عمومی و ایجاد نگرانی و نا‌امنی در جامعه بر آمده و با ترور و اغتشاش کام مردم را تلخ می‌نمایند.

موفقیت‌های اخیر دولت محترم در روابط مسالمت‌آمیز با کشورهای مختلف دنیا، آزاد سازی بخشی از پول‌های بلوکه شده و حرکت مثبت دولت در حوزه اقتصادی دشمن را بر آن داشته که باز هم با جنایت فضای ناامیدی در کشور ایجاد کند اما همچون گذشته در محاسبات خود اشتباه کرده و فراموش کرده است هر چه مارا بکشند ملت ما بیدار‌تر می‌شود.

نهضت استادی بسیج استادان اصفهان حرکت مذبوحانه و جنایتکارانه دشمنان قسم خورده اسلام را محکوم نموده و ضمن عرض تسلیت محضر حضرت صاحب الزمان (عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران از مسئولین امر می خواهد ضمن حساسیت بیشتر به امنیت ملت و کشور برخورد قاطع با عاملان و آمران این جنایت را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/