دعوت رئیس مرکز آموزش عالی شهرضا از جامعه دانشگاهی برای شرکت در انتخابات

دکتر محمدرضا عبدی رئیس مرکز آموزش عالی شهرضا در پیامی از جامعه دانشگاهیان خواست در انتخابات ۱۱ اسفندماه شرکت فعال داشته باشند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، در این پیام آمده است:

چهل و پنج سال از پیروزی و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد و در تمامی این سال‌ها حضور مستمر، رأی و نظر مردم ایران در عرصه ی انتخابات گوناگون و پای صندوق های رای نشان از آگاهی بالای این مردم دارد. بی شک یکی از دلایل مهم دوام سیاسی و استقرار مردم سالاری دینی تعیین ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی با اتکا به آرای عمومی است.

▫️دانشگاهیان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهم و تعیین کننده داشته اند و در تثبیت و تداوم عزت مندانه نظام جمهوری اسلامی ایران نیز نقش مهمی دارند که در همین راستا، از جامعه علمی و دانشگاهی انتظار می رود در مقوله انتخابات که از ارکان نظام مردمسالاری دینی جمهوری اسلامی برآمده از خواست میلیونها ایرانی است و در قانون اساسی به آن توجه ویژه شده است ، مشارکت و حضوری حداکثری داشته باشند.

اینک که در آستانه فرارسیدن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرنگان رهبری از اساتید محترم، کارمندان گرانقدر و دانشجویان عزیز و عموم ملت شریف به خصوص مردم ولایت مدار شهرضا برای خلق حماسه باشکوه سیاسی در روز ۱۱ اسفندماه، دعوت می کنم تا با شرکت فعالانه در این روز تاریخی در یکی از مقاطع سرنوشت ساز عمر نظام جمهوری اسلامی با انتخابی آگاهانه، بار دیگر عزت و سربلندی ایران اسلامی را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/