دعوت نهضت استادی بسیج اصفهان از آحاد مردم و دانشگاهیان برای راهپیمایی روز جهانی قدس

نهضت استادی بسیج اصفهان ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و سکوت مجامع جهانی؛ در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از ملت شریف ایران و بویژه دانشگاهیان دعوت می‌نماید با شکوه‌تر از ساله‌ای گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور به هم رسانده و ضمن اعلام حمایت قاطع از مردم مظلوم فلسطین؛ جنایات ضد بشری و سکوت دولت‌های غربی و عربی را محکوم نمایند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، نهضت استادی بسیج اصفهان ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و سکوت مجامع جهانی؛ در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از ملت شریف ایران و بویژه دانشگاهیان دعوت می‌نماید با شکوه‌تر از ساله‌ای گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور به هم رسانده و ضمن اعلام حمایت قاطع از مردم  مظلوم فلسطین؛ جنایات ضد بشری و سکوت دولت‌های غربی و عربی را محکوم نمایند.

 

متن بیانیه بدین شرح است:

 

این رژیم غاصب هر چه هست، مظلوم نیست؛ ظالم هست، متجاوز هست، جاهل هست، یاوه‌گو هست، همه‌ی اینها هست، امّا مظلوم نیست؛ ظالم است. هیچ کس نمیتواند از این هیولای دیوسیرت چهره‌ی یک مظلوم بسازد. مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)

پس از گذشت چهل و پنج سال از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام «روز جهانی قدس» توسط حضرت امام خمینی (قدس سره الشریف)، امسال و پس از هفت ماه کشتار و جنایت، قضیه اندوهناک  فلسطین و غم جان‌کاه مظلومیّت این ملّت مقاوم، دل هر انسان آزادی‌خواه و حق‌طلب و عدالت‌جو را به درد می آورد.

روز قدس امسال در حالی برگزار خواهد شد که دهها هزار جان عزیز از زن و مرد و کودک و پیرو جوان توسط خون آشامان صهیونیست گرفته شده و در جنایت اخیر به طرز ناجوانمردانه ای فرزندان ملت ایران را در مقر سفارت جمهوری اسلامی ایران به شهادت رساندند این در حالیست که مجامع جهانی هیچ اقدام موثری در جهت توقف این جنایت بی نظیر در تاریخ بشریت انجام نداده‌اند.

اما به تعبیر رهبر معظم انقلاب ما در کنار فلسطینی‌ها ایستاده‌ایم و خواهیم ایستاد و تا توان داریم از آنها و از همه ملت‌های مظلوم حمایت خواهیم کرد.

نهضت استادی بسیج اصفهان ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و سکوت مجامع جهانی ؛ در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از ملت شریف ایران و بویژه دانشگاهیان دعوت می‌نماید با شکوه‌تر از ساله‌ای گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور به هم رسانده و ضمن اعلام حمایت قاطع از مردم  مظلوم فلسطین؛ جنایات ضد بشری و سکوت دولت‌های غربی و عربی را محکوم نمایند.

انتهای پیام/