دعوت نهضت استادی بسیج اصفهان برای حضور با شکوه در مراسم ‌تشییع پبکر شهید سردار «محمدرضا زاهدی»

نهضت استادی بسیج اساتید استان اصفهان شهادت جمعی از مدافعین حرم بویژه سردار «محمدرضا زاهدی» تسلیت عرض نموده و با درخواست از مسئولین مربوطه جهت انتقام، از آحاد مردم و بویژه دانشگاهیان عزیز برای حضور با شکوه در مراسم ‌تشییع پبکر شهید سردار محمدرضا زاهدی دعوت کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، نهضت استادی بسیج اساتید استان اصفهان شهادت جمعی از مدافعین حرم بویژه سردار «محمدرضا زاهدی» تسلیت عرض نموده و با درخواست از مسئولین مربوطه جهت انتقام، از آحاد مردم و بویژه دانشگاهیان عزیز برای حضور با شکوه در مراسم ‌تشییع پبکر شهید سردار محمدرضا زاهدی دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

 

شهید ما در واقع مصداق و مظهرِ «اِنَّ اللهَ اشتَریٰ مِنَ المُؤمِنینَ اَنفُسَهُم وَ اَموالَهُم بِاَنَّ لَهُمُ الجَنَّة»  است؛ یعنی جان خودش را دارد با خدا معامله میکند؛ مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای حفظه الله

بار دیگر ملت ایران عزادار یکی از سرداران خود به دست غاصبان جنایتکار صهیونیست شدند اما دشمن همچنان در این جهل مرکب باقی مانده است که نمی داند کشتن ما ملت ما را بیدار می‌کند.

ملت بزرگ ایران با حضور پر شکوه خود در راهپیمایی روز قدس نشان دادند همچنان بر اصول خود پایدار و وفادارند. اما شهادت چیزی نیست که ملت ایران از آن به سادگی عبور کند و با حضور خود در تشییع پیکر پاک شهید سردار زاهدی نشان خواهند داد که قدردان و پشتیبان جبهه مقاومت هستند.

نهضت استادی بسیج اساتید استان اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب،  شهادت جمعی از مدافعین حرم بویژه سردار محمدرضا زاهدی را به محضر حضرت صاحب الزمان (عج)، مقام معظم رهبری ، ملت شریف ایران و خانواده شهدای مکرم تسلیت عرض نموده و با درخواست از مسئولین مربوطه جهت انتقام،  از همگان بویژه دانشگاهیان عزیز دعوت می نماید باحضور پر شور خود در مراسم ‌تشییع پبکر شهید سردار زاهدی ضمن گرامیداشت یاد این شهید و همراهانش و به یاد بود شهید بزرگوار سردار سلیمانی  حمایت خود را از جریان مقاومت اعلام نمایند.

انتهای پیام