دعوت ۷۷۵ نفر از استادان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، از مردم برای مشارکت در انتخابات

تا صبح امروز، بیش از 775 نفر از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، در بیانیه‌ای اعلام کردند: نخبگان، اساتید، تشکل‌های اسلامی استادی و بسیج استادان دانشگاههای آزاد اسلامی استان اصفهان ضمن اعلام حضور مؤثر در انتخابات 11 اسفندماه، همه آحاد جامعه به ویژه دانشگاهیان را جهت شرکت در این رویداد بزرگ و حضور دشمن شکن در انتخابات دعوت می‌ نماید.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان،  متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

همه‌ کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه‌ دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند، علمای اعلام، اساتید دانشگاه، اساتید حوزه، صداوسیما، مطبوعاتی‌ها، جوانها، افراد در داخل خانواده، اینها همه میتوانند منادی انتخابات باشند، مردم را، مخاطبان خودشان را به انتخابات دعوت کنند (مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی)

امروز نوید نزدیک شدن به قله در کلام رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با آغاز چهل ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی معنای روشنی را در مقابل دیدگان ملت قرار می دهد.

ملت ایران پس از چهل و پنج سال تلاش، جهاد، شهادت و گذر از رنجها و فشارهای دشمنان، امروز در نقطه ای قرار گرفته است که روشنایی صبح پیروزی بر مستکبران عالم را در واقعیت می توان احساس نمود.

عبور از این بزنگاه تاریخی مهم و رسیدن به قله عزت، افتخار و استقلال همچون طول تاریخ انقلاب پر شکوه اسلامی با حضور اثر گذار و دشمن شکن ملت شریف ایران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری رقم خواهد خورد تا تمام تلاش دشمنان در جهت تضعیف و بی رونق کردن انتخابات نقش بر آب شود و ملت شریف و بزرگوار ایران که به بیان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (قدس سره) از ملت حجاز در عهد رسول الله بهتر هستند از این جهاد کبیر که همانا عدم تبعیت از دشمنان است سربلند بیرون آیند.

نخبگان ، اساتید، تشکلهای اسلامی استادی  و بسیج استادان دانشگاههای آزاد اسلامی استان اصفهان ضمن اعلام حضور موثر در انتخابات یازدهم اسفندماه، همه آحاد جامعه بویژه دانشگاهیان را جهت شرکت در این رویداد بزرگ و حضور دشمن شکن در انتخابات دعوت می نماید.

انشاءالله با حضور صادقانه و با نیت قربة الی الله موجبات نا امیدی دشمنان اسلام و ایران و رضایت قلب حضرت صاحب الامر (عج) و نایب حکیم و فرزانه ایشان فراهم شده و برکات الهی بیش از پیش بر ملت شریف ایران نازل گردد.

انتهای پیام/