دیدار بسیج اساتید و دانشگاهیان دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد با خانواده دانشجوی شهید عبدالمهدی کاظمی

بسیج اساتید و دانشگاهیان دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد با خانواده دانشجوی شهید عبدالمهدی کاظمی همزمان با ایام... دهه مبارک فجر دیدار کردند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید و دانشگاهیان دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد با خانواده دانشجوی شهید عبدالمهدی کاظمی همزمان با ایام… دهه مبارک فجر دیدار کردند.

دراین دیدار که در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار گردید معاونت، امام جماعت مرکز، مسئول بسیج اساتید، جمعی از کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد و مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهرستان و خادمیاران آستان مقدس رضوی(ع) ضمن تکریم از خانواده این شهید، پای صحبت‌ها و خاطرات خانواده این شهید نشستند.

در این دیدار دکتر سلیمانی معاون مرکز ضمن تبریک ایام ماه مبارک رجب و دهه فجر انقلاب اسلامی، صبر و ایثار و فداکاری خانواده شهداء را ارزشمند و قابل ستایش برشمردند و از این خانواده مکرم جهت حضور در دانشگاه دعوت به عمل آوردند.

حجت الاسلام بهاء لو نیز در سخنانی به جایگاه والای خانواده معظم شهداء اشاره و تکریم این عزیزان را وظیفه آحاد جامعه برشمردند.

دکترمحمودی  مسئول بسیج اساتید مرکز نیز فرازهایی از وصیت نامه شهید را قرائت نمودند. در ادامه یکی از خادمیاران آستان مقدس رضوی(ع) نیز اشعاری در مدح ائمه معصومین قرائت کردند.

برادر شهید کاظمی نیز به تفضیل از خاطرات و نکات معرفتی راجع به این شهید عزیز مطالبی را بیان کرد.

شهید عبدالمهدی کاظمی متولد ۱۳۶۳ دانشجوی رشته حقوق دانشگاه پیام نور نجف آباد ورودی ۱۳۹۰ بودند که در دفاع از حریم اهل بیت(ع) در آذرماه ۱۳۹۴ در سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/