معاون تبیین و گفتمان سازی بسیج اساتید استان اصفهان:

راهبرد امیرالمومنین برای گسترش حکومت، افزایش بصیرت جامعه توسط یارانش بود

معاون تبیین و گفتمان سازی بسیج اساتید استان اصفهان با تأکید بر این که در مقابل استفاده آمریکا و مستکبران جهان از تروریسم برای گسترش حکومت و سیطره خود، راهبرد اسلام بصیرت‌افزایی است تأکید کرد برای همین حتی اگر امیرالمومنین باشی نیازمند عمار و مالک اشتر برای پیش برردن کارهای خود هستی.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، حسین مطیع در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز با بیان این که قرآن کریم اصول دعوت به خداوند توسط ائمه و فرستادگان خداوند را از طریق ایجاد بصیرت و روشنگری در مردم می‌داند، گفت: به همین سبب پیامبران و پیروان ایشان به دنبال بصیرت‌افزایی و روشن کردن حقیقت برای مردم بودند.

این عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان اظهار کرد: این جاست که انسان پی به این موضوع می‌برد که پیامبران و ائمه -علیهم السّلام- هر چقدر هم بزرگ باشند اگر افرادی را نداشته باشند که برای مردم بصیرت‌افزایی کنند و مردم را به میدان دفاع از حق بیاورند، موفق نمی‌شوند.

وی با اشاره به این که برای همین حضرت علی -علیه السّلام- در مقابل جهل مردم و فریب‌کاری مستکبران فریاد این عمار سرمی‌دهند، تأکید کرد: امیرالمؤمنین -علیه السّلام- هم که انسان کامل هستند بدون امثال عمار، ابن طیهان، ذوشهادتین و مالک اشتر کارشان پیش نمی‌رود.

مطیع عنوان کرد: اولیای خدا یارانی می‌خواهند که حق و حقیقت را تبیین کرده و مردم را از فتنه‌های دشمنان نجات دهند و نگذارند در جنگ شناختی، دستگاه محاسباتی مردم عوض شود.

این عضو هیئت اندیشه‌ورز بسیج استان اصفهان خاطرنشان کرد: در نهضت امام خمینی -رحمة الله علیه- هم تبیین همین اصالت را داشت و وسیله مبارزاتی امام خمینی و پس از ایشان حضرت امام خامنه‌ای نیز در برابر دشمنان همین بصیرت‌افزایی مردم بود و برای همین هم بود که دشمنان درصدد به شهادت رساندن عمارهای انقلاب نظیر شهید بهشتی و شهید مطهری برآمدند.

وی با اشاره به این ترورها، عنوان کرد: در مقابل رشد فکری مردم جامعه و بصیرت‌افزایی که وسیله اسلام برای گسترش حق و نظام الهی است، تروریسم وسیله دشمنان اسلام و دشمنان خدا و در رأی آن‌ها آمریکا برای پیشبرد امور خودشان است.

مطیع تصریح کرد:آمریکا همان نقشی را در گسترش تروریسم در ایران و منطقه ایفا کرد که بنی امیه در قتل امام حسین داشتند و در آن زمان شاید خود یزید و اصحاب بنی امیه شام خودشان بلند نشدند برای به شهادت رساندن امام به کربلا بروند، اما با دادن پول، اسلحه و وعده پست و مقام و با فریب مردم، عده‌ای را برای این کار ترغیب کردند تا این که آن‌ها در مقابل امام حسین -علیه السلام- ایستادند و آن حضرت و یاران ایشان را به آن طرز وحشتناک به شهادت رساندند.

این دانش‌آموخته رشته الهیات و معارف اسلامی گفت: گاهی سیاستمداران آمریکایی و دیگر چپاولگران جهان اعتراف‌هایی چه برای رسوایی یکدیگر و غلبه بر رقبای خود چه برای انگیزه‌های دیگری دارند که از آن جمله این اعتراف‌ها در حوزه حمایت از تروریسم، تأسیس و حمایت از گروهک‌های تروریستی داعش، القاعده و منافقین بوده است.

معاون تبیین و گفتمان سازی بسیج اساتید استان اصفهان با اظهار این که منافقین با کمک به صدام و سنگین‌تر کردن وزنه به نفع صدام ملعون باعث شدند جوانان بیشتری از رزمندگان اسلام و از جوانان ایرانی به شهادت برسند و کشور ما هزینه بیشتری برای جنگ بپردازد، تأکید کرد: حیات استکبار جهانی و آمریکا با تروریسم گره خورده است و کنار گذاشتن تروریسم برای این‌ها، کنار گذاشتن یکی از بازوهای مهم پیشبرد اهداف ایشان است.

انتهای پیام/