در بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان آمده است:

روز جهانی قدس نماد وحشت جبهه استکبار و وحدت جبهه مقاومت است

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس، آورده است: روز جهانی قدس نماد وحشت جبهه استکبار و وحدت جبهه مقاومت است.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس، آورده است: روز جهانی قدس نماد وحشت جبهه استکبار و وحدت جبهه مقاومت است.

 

متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

«وَ ما لَكُمْ لا تُقاتِلُونَ‏ في‏ سَبيلِ اللَّهِ وَ الْمُسْتَضْعَفينَ مِنَ الرِّجالِ وَ النِّساءِ وَ الْوِلْدانِ الَّذينَ يَقُولُونَ رَبَّنا أَخْرِجْنا مِنْ هذِهِ الْقَرْيَةِ الظَّالِمِ أَهْلُها وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْكَ وَلِيًّا وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْكَ نَصيراً (نساء:۷۵)

 

حمایت از حقوق مستضعفان و مظلومان جهان از هر رنگ و نژاد و آیین و مکتبی که باشند؛ در برابر ظالمان و مستکبران فرعونی در هر نقابی که باشند از اصول سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است. حمایت از فلسطین و آرمان قدس شریف مصداق بارز این پایبندی و هم عهدی میان ملت مسلمان و انقلابی ایران و سایر مسلمانان و مستضعفان جهان است. علی رغم همه خباثت‌‌ها و فشارهای جبهه استکبار برای به زانو در آوردن ملت مظلوم فلسطین،‌ جبهه مقاومت قدرتمندتر از گذشته، سست بودن خانه عنکبوتی رژیم جعلی اسرائیل را برای همگان آشکار نموده است. اگر روزی قدرت نظامی تمام اعراب در ۶ روز تسلیم اسرائیل شده است، امروز در کمتر از ۴۸ ساعت اسرائیل تسلیم جبهه مقاومت فلسطین می‌گردد.

روز جهانی قدس نماد وحشت جبهه استکبار و وحدت جبهه مقاومت است. ملت ایران و همه ملل آزادی‌خواه جهان در روز جهانی قدس یکپارچه و یک صدا، نفرت خود را از ظالمان و حق فروشان و حمایت خود را از مظلومان و بی‌پناهان فلسطینی اعلام می‌نمایند. روز قدس، روز حیات اسلام و روز خروش حماسی همه آزادی خواهان در برابر ظلم و غصب و اشغال است. اعلام این حقیقت است که فلسطین پیروز و اسرائیل نابود خواهد شد. برای همیشه قدس شریف، قبله اول مسلمانان و پایتخت فلسطین باقی خواهد ماند.

ما اساتید بسیجی دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) حضور در راهپیمائی روز جهانی قدس را یک جهاد و تکلیف دینی، حرکت در مسیر حق مداران، اولیای الهی، تجدید میثاق با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی«رحمةالله علیه»و لبیک به ندای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) می‌داند. ضمن اعلام حضور پر شور و انقلابی خود در این راهپیمایی از همه ملت بصیر و آگاه و ظلم ستیز ایران به ویژه هم استانی‌های خود دعوت می‌نماید که در راهپیمائی روز جهانی قدس شکوهمندتر از هر زمانی شرکت نمایند و با حضور پرصلابت خود، بیش از پیش، موجبات اقتدار جبهه مقاومت و حماسه آفرینی مظلومان و نابودی ظالمان و مستکـبران بین المللی را فراهم نمایند.

انتهای پیام/