حجت الاسلام میرمرشدی در جلسه بزرگداشت مجاهدان بصیرت و جهاد

ضرورت تبیین و معرفی آثار علامه مصباح یزدی در موضوع مردم سالاری

حجت الاسلام میرمرشدی در جلسه بزرگداشت مجاهدان بصیرت و جهاد در دانشگاه اصفهان به تبیین دیدگاه علامه مصباح یزدی در محبث مردم سالاری پرداخت و گفت: آثار علامه مصباح یزدی در موضوع مردم سالاری بالغ بر دویست کتاب است که تبیین این مهم و معرفی آثار ضرورت دارد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، جلسه بزرگداشت مجاهدان بصیرت و جهاد با موضوع «بصیرت از دید آیت‌الله مصباح یزدی» و «نقش سرداران شهید موسوی و سلیمانی در آزادی فلسطین» به همت بسیج اساتید و کارکنان، در محل سالن شهید سلیمانی دانشگاه اصفهان برگزار شد.

دکتر اولیایی از اعضای بسیج استادان اشعاری در وصف شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی و نقش وی در شکل گیری مقاومت در کشورهای مختلف ارائه داد.

در ادامه،حجت الاسلام میرمرشدی از شاگردان و همراهان علامه مصباح یزدی در باره اوصاف و ویژگی‌های ایشان بویژه دو عنصر اخلاص و بصیرت صحبت کرد.

حجت الاسلام میرمرشدی مراتب تقوا و سوابق انقلابی علامه مصباح و خط شناسی و منطق توحیدی و شاگرد پروی ایشان را از جمله مهمترین ویژگی‌های این استاد بزرگ شمرد.

وی در ادامه به تبیین دیدگاه علامه مصباح یزدی در محبث مردم سالاری پرداخت و گفت: آثار علامه مصباح یزدی در موضوع مردم سالاری بالغ بر دویست کتاب است؛ این آثار لازم است به مردم معرفی شود.

سردار رهبر فرمانده گروه موشکی ۱۵ خرداد نیز در ادامه پیرامون موضوع «نقش سرداران شهید موسوی و سلیمانی در آزادی فلسطین» در وصف شهید سلیمانی و خاطراتی که از همرزمی و همکاری با ایشان داشت به ایراد  سخن پرداخت و  گفت در سال ۹۲  وقتی سوریه در اختیار داعش بود شهید سلیمانی در آن وضعیت ورود پیدا کرد و با اخلاص و ایمانی که داشت کار را هدایت کرد و این پیروزی های شگفت انگیز را به یاری خداوند و بچه های مقاومت آفرید.

گفتنی است این جلسه روز سه شنبه ساعت ۱۲ لغایت ۱۴ در محل سالن شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

انتهای پیام/