مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان:

عملکرد فرهنگی دانشگاه فلاورجان در ارائه طرح “دانشگاه خانواده محور” از کارهای اساسی قابل تقدیر است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اولین نشست تخصصی پیش همایش ملی "حضور موثر بانوان در عرصه" و گرامیداشت هفته حجاب و عفاف، گفت: عملکرد فرهنگی دانشگاه فلاورجان در ارائه طرح "دانشگاه خانواده محور" از کارهای اساسی قابل تقدیر است.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان،اولین نشست تخصصی پیش همایش ملی “حضور موثر بانوان در عرصه” و گرامیداشت هفته حجاب و عفاف، با حضور محمد باقری مسئول بسیج اساتید استان اصفهان و مسئولینی از استان اصفهان و شهرستان فلاورجان، اساتید دانشگاه و فرهنگیان برگزار شد.

در ابتدای این نشست، بدری شاه طالبی دبیر علمی همایش و عضو هئیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به معرفی محور فرهنگی تربیتی همایش پرداخت.

در ادامه حجت السلام مظاهری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از استان اصفهان اهمیت موضوع حجاب و عفاف و لزوم مشارکت فعال و معرفی توانمندی بانوان محجبه  مورد بحث بررسی قرار داد.

همچنین آقای دکتر معینی فرماندار فلاورجان به بیان اقدامات انجام شده در شهرستان در خصوص امر به معروف و نهی از منکر پرداخت.

حجت الاسلام عارضی  مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان نیز مباحث فرهنگی تربیتی را مورد بحث و بررسی قرار داد و گفت: عملکرد فرهنگی دانشگاه فلاورجان در ارائه طرح “دانشگاه خانواده محور”  بعنوان یکی از کارهای اساسی قابل تقدیر که باید با نگاهی ویژه تقویت و دنبال گردد.

 

مرضیه استکی مدیر کل امور بانوان استانداری اصفهان ضمن ایراد سخنانی خواستار بررسی چالش‌ها و راهکارهای عملیاتی دستیابی به الگوی سوم زن مسلمان شد.

لازم بذکر است همایش ملی “حضور موثر بانوان در عرصه” در تاریخ ۱۳ دی مصادف با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در واحد فلاورجان برگزار خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت همایش مراجعه نمایید.

https://hamayesh.khuisf.ac.ir/EPWCAATMMW

 

انتهای پیام/