غدیر نیکوترین فرصت و بهانه جهت تجدید میثاق با «ولایت» است

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا به مناسبت عید سعید غدیر و دهه امامت و ولایت پیام تبریکی صادر نموده اشاره می کند: غدیر فرصت و بهانه‌ای است برای تجدید میثاق با ولایت.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا به مناسبت عید سعید غدیر و دهه امامت و ولایت پیام تبریکی صادر نموده اشاره می کند: غدیر فرصت و بهانه‌ای است برای تجدید میثاق با ولایت.

 

در این پیام آمده است:

همانا جبرئیل سه مرتبه بر من فرود آمد از سوی خدا؛ فرمانی آورد که در این مکان به پا خیزم و به هر سفید و سیاهی اعلام کنم که علی ابن ابیطالب برادر، وصی و جانشین من در میان امت و امام پس از من است.

جایگاه او نسبت به من مانند و هارون نسبت به موسی است، لیکن پیامبری پس از من  نخواهد بود؛ علی (ع) صاحب اختیارتان

پس از خدا و رسول است.

غدیر روز اکمال دین، اتمام نعمت و موجب خشنودى خداست؛ غدیر، عید عدالت و رهبرى و پیوند امامت و امت است. و امروز غدیر فرصت و بهانه‌ای است برای تجدید میثاق با ولایت.

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا با تبریک این عید بزرگ و خجسته غدیر خم به امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و عموم مسلمین، دهه امامت و ولایت را گرامیداشته موفقیت همگان را در پیمودن راه مقدس شهدا، با بهره گیری از آرمان های بلند بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماید.

انتهای پیام/