در گفت وگو با خبرگزاری صداوسیما؛

مدیر کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اردستان آتش‌سوزی عمدی نخل تاریخی محله کوشک را محکوم و خواستار برخورد با هنجارشکنان شد

مدیر کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اردستان آتش‌سوزی عمدی نخل تاریخی محله کوشک را محکوم و خواستار برخورد با هنجارشکنان شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، مجید صفامهر مدیر کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان در گفت وگو با خبرگزاری صداوسیما؛در خصوص آتش سوزی عمدی نخل تاریخی محله کوشک در شهر اردستان با قدمت ۳۰۰ سال و اهانت به مقدسات و اعتقادات مردم؛ گفت: جامعه دانشگاهی همراه با مردم این توهین آشکار را محکوم می کند و خواستار برخورد با هنجارشکنان است.

مجید صفامهر با بیان این که احساسات مردم جریحه دار شده، افزود: معنویات با زندگی مردم عجین شده و هیچ شخص و گروهی نمی‌تواند به آن خدشه وارد کند.

مراسم نخل گردانی یکی از آیین‌های قدیمی عزاداری در شهرستان اردستان است که در ماه محرم برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است به دنبال آتش سوزی عمدی نخل تاریخی محله کوشک در شهر اردستان با قدمت ۳۰۰ سال و اهانت به مقدسات و اعتقادات مردم مأموران پلیس شهرستان در کمتر از پنج ساعت دو نفر متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ مصطفی صادق زاده اعلام کرده  متهمان با توجه به شواهد و دلایل موجود به بزه انتسابی اعتراف و تحویل مراجع قضایی شهرستان شدند.

انتهای پیام/