معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

نگرانی‌های روزافزون جبهه استکبار از دستیابی و به قدرت رسیدن ایران در علوم و فنون

سردار دکتر یدالله جوانی با بیان این که ۴۳ سال دشمنان به دنبال ضربه زدن به این انقلاب هستند و از دشمنی خود انصراف نداده و از هر فرصتی حداکثر استفاده را کرده است؛ گفت: هر چه به عمر این انقلاب اضافه می شود نگرانی های جبهه استکبار که دشمن ملت ایران بوده هم بیشتر می شود چرا که دستیابی و به قدرت رسیدن نظام جمهوری اسلامی ایران در علوم و فنون است.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، سردار دکتر یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست تبیینی  «تحلیلی بر حوادث و اغتشاشات اخیر»  که به همت بسیج اساتید دانشگاه اصفهان برگزار شد، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ، بیان کرد: در ۴۳ سال گذشته انقلاب اسلامی با فراز و فرودهایی در مقاطع مختلف مواجه بوده که هر کدام در جایگاه خود اهمیت ویژه ای دارد و با عنایت خداوند و تدبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پیشرفت های زیادی در حوزه های مختلف داشته ایم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با بیان این که وظیفه ی ما در وضعیت کنونی کشور این است که از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کنیم، افزود:  رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز بسیجی را آن نیروی همیشه در میدان برای دفاع از ارزش ها معرفی می کنند.

 

نگرانی‌های روزافزون جبهه استکبار از دستیابی و به قدرت رسیدن ایران در علوم و فنون

 

وی اذعان نمود: ۴۳ سال دشمنان به دنبال ضربه زدن به این انقلاب هستند و از دشمنی خود انصراف نداده و از هر فرصتی حداکثر استفاده را کرده است؛ هر چه به عمر این انقلاب اضافه می شود نگرانی های جبهه استکبار که دشمن ملت ایران بوده هم بیشتر می شود چرا که دستیابی و به قدرت رسیدن نظام جمهوری اسلامی ایران در علوم و فنون است.

 

سردار دکتر جوانی با اشاره به جابجای قدرت از غرب به شرق، تصریح کرد: قدرت در حال انتقال از غرب به شرق بوده و اگر تا ۲۰ سال پیش آمریکا خود را کدخدای جهان می دانست امروز دیگر اینگونه نیست و در همین جابجایی قدرت جمهوری اسلامی نقش برجسته ای دارد و دشمنان هم این را خوب می دانند.

 

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان از هر فرصتی استفاده می کنند تا این جابجایی قدرت را تغییر داده و مانع این اتقاق بشوند یا حداقل این را به تاخیر بیندازند؛ انقلاب اسلامی برای آنها موضوعیت دارد؛ اگر روس و چین جرات ایستادن مقابل آمریکا را پیدا کردند صددرصد نقش ایران در این زمینه دارای اهمیت بوده است.

 

وی با بیان اینکه فکر آمریکایی این بوده که اگر ایران را از میدان خارج کنیم، جرات از کشور های دیگر گرفته می شود و شتاب این جابجایی قدرت کمتر می شود؛ گفت: همچنین غرب برای خروج ایران از میدان، به سه روش وارد شده از جمله براندازی انقلاب اسلامی، تغییر رفتار این نظام و همچنین محدویت ایران است که تمامی ظرفیت خود را متمرکز کرده و هیچ کدام نتیجه ای نداده است.

 

سردارجوانی تصریح کرد: دشمن به دنبال از بین بردن وحدت و سلب آرامش مردم این سرزمین است؛ که طراحی هایی انجام شده بود و با حادثه فوت مهسا امینی با اوج گرفتن تحریک احساس و هیجان و همچنین مداخله بحث حجاب و زن در این موضوع باعث این اتقاقات شد.

 

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان ایران از به قدرت رسیدن این انقلاب می هراسند و به دنبال ضربه زدن به این کشور و مردم هستند، اظهار کرد: دشمن طراحی های که دارد بر اساس آسیب های ما بوده و باید به دشمن و انگیزه ها آن توجه بشود که یکی از نگرانی آنها دستیابی نظام ایران به قدرت است.

 

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان کرد: دشمن هیچ موقع در حوزه نظامی ورود نمی کند چرا که چند باری که وارد شده و با واکنش های سنگینی روبرو شده است.

 

دکتر جوانی با اشاره به اهمیت جنگ ترکیبی، عنوان کرد: برای مقابله با جنگ ترکبیی باید اول راه بشناسیم؛ دشمن چون از آینده این انقلاب می ترسد از جنگ ترکیبی برای پوچی مسیر این انقلاب استفاده می کند؛ همچنین اگر از کسانی که شعار هایی ضد این نظام می دهند پرسیده شود که معنای دیکتاتور چه بوده و چرا آن را با این انقلاب نسبت می دهید واقعا جوابی ندارد که بگوید چون شناختی نداشته و فقط اثرات جنگ ترکیبی بوده است.

انتهای پیام/