پبام تبریک بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان به مناسبت عید سعید غدیر و دهه امامت و ولایت

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان به مناسبت عید سعید غدیر و دهه امامت و ولایت پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان به مناسبت عید سعید غدیر و دهه امامت و ولایت پیام تبریکی صادر کرد.

 

متن پیام بدین شرح است:

 «الْیوْمَ أَکمَلْتُ لَکمْ دینَکمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیکُمْ نِعْمَتی وَ رَضیتُ لَکُمُ الْإِسْلامَ دیناً

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَ کَمَالَ دِینِهِ وَ تَمَامَ نِعْمَتِهِ بِوِلاَیَةِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ عَلِی بْنِ أَبِی طَالِبٍ عَلَیْهِ السَّلاَم

خصوصیت غدیر در مساله ولایت است، آن عاملی که ضامن اجرای احکام است، حکومت اسلامی و حاکمیت قرآن است والا اگر آحاد مردم، ایمان و عقیده و عمل شخصی داشته باشند لیکن حاکمیت چه در مرحله قانون‌گذاری و چه در مرحله اجرا در دست دیگران باشد، تحقق اسلام در آن جامعه به انصاف دیگران بستگی دارد. ۱۶/۰۱/۱۳۷۸ امام خامنه ای( مدظله‌العالی)

ابلاغ حق، صفات رهبری، مرجعیت دینی اهل بیت (ع)، اکمال دین و اتمام حجت با مردم و رضایت خداوند از پیام های مهم واقعه غدیر خم است.

شاید کمتر واقعه و رویدادی در جهان اسلام به اهمیت، جایگاه و تاثیرات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی رخداد غدیر در جهان اسلام باشد. شناخت و درک روشن پیام غدیر، اثرات بسیار گسترده‌ای در جهان اسلام دارد.

با فرارسیدن عید غدیر، این واقعه بزرگ تاریخی در اسلام دل‌ها متوجه یک امر مهم اعتقادی و اجتماعی و سرنوشت‌ساز در زندگی می‌شود که آن «ولایت و رهبری جامعه دینی» است.

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان ضمن گرامیداشت دهه امامت و ولایت، فرارسیدن عید سعید غدیر خم را محضر حضرت ولی‌عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) و نایب بر حق ایشان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و نیز خدمت اساتید و دانشگاهیان و مردم شریف ایران اسلامی تبریک عرض می نمایید.

انتهای ییام/