پیام تبریک بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد پیام تبریکی به مناسبت 16 آذر روز دانشجو صادر کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد پیام تبریکی به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو صادر کرد.

 

متن بیانیه بدین شرح است:

۱۶ آذر ماه یادآور قیام دانشجویان بصیر و ضد استکبار است. در سال ۱۳۳۲ دانشجویان ظلم ستیز، طی سفر معاون رئیس جمهور دولت امپریالیست آمریکا به ایران خشم و انزجار خود را با مشت‌های گره کرده بر سر دولت آمریکا فریاد زدند که در طی آن سه تن از دانشجویان به شهادت رسیدند. خون پاک آن جوانان بیداری و خروش مردم ایران را به همراه داشت.  پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، روز شهادت آن شهیدان غیور به درستی روز دانشجو نامیده شد. قشر دانشجو در مقاطع مختلف تاریخ، چه پیش از انقلاب و چه پس از آن، در تمام عرصه‌ها به راستی خوش درخشیدند.

زمانی که رهبر فرزانه انقلاب خطاب به دانشجویان و جوانان آنها را دعوت به بصیرت و جهاد تبیین می‌کنند، نشان از روحیه ظلم ستیزی و حقیقت جویی دانشجویان است، که در پی آن دولت‌های فاسد، دانشجویان را تحریم کردند. آنها به خوبی می‌دانستند جهاد تبیین محقق نمی‌شود جز به همت دانشجویان بصیر و انقلابی.

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، روز دانشجو را به همه دانشجویان فرزانه و فرهیخته تبریک گفته، امید آنکه همچون همیشه دانشجویان، با بصیرت و هوشیاری کامل و با تقویت روحیه انقلابی و استکبار ستیزی و عدالت خواهی خود، گام‌های موثری در راستای بهبود وضعیت کشور بردارند و آتیه‌ای درخشان را برای ایران اسلامی رقم بزنند.

انتهای پیام/