پیام تبریک نهضت استادی بسیج اصفهان به مناسبت هفته انتظامی

نهضت استادی بسیج اصفهان، نهضت استادی بسیج اصفهان با صدور پیامی هفته انتظامی را تبریک گفت.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، نهضت استادی بسیج اصفهان با صدور پیامی هفته انتظامی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

*”لا خَیرَ ··· فی الوَطَنِ إلاّ معَ الأمنِ و المَسَرَّةِ”*

امام على علیه السلام: خیرى نیست··· در وطن، مگر با امنیّت و خوشى

و ما هر سال وقتی در امنیت و آرامش برگ‌های تقویم کشورمان را ورق می‌زنیم نیمه اول سال را گذارنده‌ و به نیمه دومش رسیده‌ایم؛ فرصتی فراهم شده تا در ۱۳ مهر – روز نیروی انتظامی قدر بدانیم و ارج نهیم نقش‌آفرینی‌های ارزشمند نیروی انتظامی را.

در این ستون‌ استوار امنیت کشور است که عزیزانی که در کسوت پرافتخار پلیس و با تلاش شبانه‌روزی و مجاهدت خستگی‌ناپذیر خود، زمینه را برای برقراری نظم، امنیت و آرامش مردم و صیانت از حریم ارزش‌های اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی جامعه اسلامی فراهم می‌کنند.

در همین ستون استوار امنیت کشورمان؛ پلیسی داریم که فقط در سال ۱۴۰۲ برای حفظ امنیت و آسایش مردم بیش از ۵۰ شهید تقدیم کرده تا با خون این شهدای گرانقدر درخت امنیت پای برجا و مستحکم بماند و باز دلمان را قرص‌می‌کند و عهد می‌بندند که همواره امنیت را تقدیم مردم کند؛تردیدی نیست که این تلاش و این مجاهدت از جنس «جهاد فی‌سبیل الله» است و بی‌هیچ اما و اگری اجر معنوی بالایی نصیب یکایک‌شان می‌سازد.

نهضت استادی بسیج اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حافظ امنیت ملت و مرز و بوم ایران اسلامی، هفته نیروی انتظامی را خدمت فرمانده کل نیروی انتظامی کشور؛ کلیه فرماندهان و پرسنل خدوم، مقتدر و فداکار نیروی انتظامی تبربک عرض نموده و از خداوند متعال توفیقات روزن افزون عزیزانمان در نیروی انتظامی را تحت زعامت، ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا مسئلت نموده؛ می‌نویسد: جای‌جای کشور و لحظه‌لحظه‌های شب‌ها ‌و روزهایمان مجاهدت و خدمات بی‌منت نیروی انتظامی را که تا پای جان ایستاده‌اند، شاهد است و گواهی می‌دهد؛ ما هم اینها را ناظریم و بعنوان استادان بسیجی وظیفه و رسالت‌مان تبیین است.

انتهای پیام/