پیام تسلیت بسیج اساتید استان اصفهان به مناسبت عاشورای حسینی

بسیج اساتید استان اصفهان به مناسبت عاشورای حسینی با صدور پیامی فرا رسیدن عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش را به عزاداران حسینی، دانشگاهیان به ویژه استادان بسیجی تسلیت گفت.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید استان اصفهان به مناسبت عاشورای حسینی با صدور پیامی فرا رسیدن عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش را به عزاداران حسینی، دانشگاهیان به ویژه استادان بسیجی تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الارْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ

عاشورا جلوه‌گاه معرفت الهی و میعادگاه شیفتگان و جان‌سوختگانی است که نمونه بارز تقوا و فضیلت و نشانه کامل شجاعت و صلابت در روزگار خود بودند و با بذل جاودان روج و جان خویش در مسیر ولایت، به سرمشق همیشگی هوشیاران و پیشوای ابدی بیداردلان تبدیل شدند. این جریان، درس ابدی آزادی و آزادگی و مدرسه فداکاری و ازخودگذشتگی است.

عاشورا نقشه‌راه ظهور است و امروز بهترین فرصت است که خودمان را برای ظهور آماده کنیم و از عاشورا نقشه راهی برای آینده و ظهور ترسیم کنیم.

فرا رسیدن عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش را به عزاداران حسینی، دانشگاهیان به ویژه استادان بسیجی تسلیت عرض نموده, انشاالله عزاداری همه عاشقان حضرت ثارالله(ع) در این روز‌های پرسوز و ماتم، مقبول درگاه حضرت احدیت واقع گردد.

انتهای پیام/