پیام تسلیت بسیج اساتید دانشگاه پیام نور نجف آباد به مناسبت شهادت مظلومانه زائران حاج قاسم

پیام تسلیت بسیج اساتید دانشگاه پیام نور نجف آباد به مناسبت شهادت مظلومانه زائران حاج قاسم در حادثه تروریستی کرمان بدین شرح صادر شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، پیام تسلیت بسیج اساتید دانشگاه پیام نور نجف آباد به مناسبت شهادت مظلومانه زائران حاج قاسم در حادثه تروریستی کرمان بدین شرح صادر شد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر سفاکان بزدل روزگار، از روی عجز و ناتوانی، چهره ی پلید خود را نمایان نموده و با کینه ای که در دل داشتند، تصمیم به سد حرکت خروشان بیداری دلها گرفته و با عملیات کور ترور، جنایت هولناک دیگری را، اینبار در کرمان، سرزمین دلیران به نمایش گذاشتند!!

چه خوب و اندیشمندانه فرمود آن پیر فرزانه‌ی انقلاب که: «‌شهید سلیمانی از سردار سلیمانی قوی‌تر و هولناک‌تر برای دشمنان است» !!

اینان حتی از نام و اسم و رسم سردار سلیمانی هم هراس دارند؛ درواقع اینان از «مکتب حاج قاسم» هراس داشته که همانا مکتب پاک و زلال «مجاهدت‌، مقاومت و راه شهادت» است‌.

بسیج اساتید دانشگاه پیام نور نجف آباد ‌، عملیات ترور ناجوانمردانه‌‌ی زائرین و دلدادگان سردار دلها در سرزمین منای کرمان را قاطعانه محکوم نموده، این ضایعه‌ی بزرگ را خدمت حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و نائب برحقش‌، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای دامت برکاته، مردم ایران و انواده‌های دغدار این شهیدان تسلیت عرض نموده، برای شهیدان این راه مقدس‌، علو درجات را از خداوند منان خواستاریم.

بسیج اساتید دانشگاه پیام نور نجف آباد