پیام تسلیت نهضت استادی بسیج دانشگاه‌های استان اصفهان درپی حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع)

نهضت استادی بسیج دانشگاه‌های استان اصفهان با صدور پیامی ضمن عرض تسلیت به ملت ایران و خانواده‌های دغدار؛ حمله وحشیانه گروه‌ تروریستی داعش در حرم حضرت شاهچراغ (ع) به شدت محکوم کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، متن این پیام بدین شرح است:

 

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ ﴿آل عمران ۱۶۹﴾

باردیگر دست جنایتکار استکبار جهانی توسط جریان ساخته دست آمریکا در اقدامی کور و ناجوانمردانه باعث به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان مظلوم و داغدار کردن جامعه ایرانی شدند.

 

حمله وحشیانه گروه‌ تروریستی داعش به حرم حضرت شاهچراغ (ع) نشان‌دهنده خوی وحشی این جربان تکفیری است که قتل انسان‌های بی‌گناه و زن‌ها و کودکان را جایز می‌شمارد. که استکبار جهانی با تقویت و حمایت از آنان ضمن ایجاد اختلاف مذهبی در بین مسلمانان، چهره اسلام را در جهان به عنوان دینی خشن و غیر انسانی معرفی نماید تا بلکه بتواند از گرایش روز‌افزون به اسلام جلوگیری نماید.

 

تلاش دشمنان از سال‌های اولیه انقلاب ایجاد ناامنی در کشور بوده است و حرکت‌های روزهای اخیر که با هدایت عوامل استکبار جهانی در داخل و تبلیغات جریان رسانه‌ای دشمن صورت گرفته هیچ هدفی به جز ناامن کردن کشور ندارد. این شرایط به تکفیری‌ها این جسارت و فرصت را داده است که از این فضای مغشوش استفاده کرده و شکست‌های پی‌در پی خود در مواجهه با جبهه مقاومت را جبران نماید.

 

نهضت استادی بسیج دانشگاه‌های استان اصفهان ضمن محکوم کردن جنایات جریان تکفیری در حمله به زائرین حضرت شاهچراغ (ع) به کشورهای حامی این جنایتکاران هشدار می‌دهد که در صورت ادامه حمایت از داعش و تلاش در جهت نا‌امن کردن ایران برخورد ایران قوی و شدید خواهد بود. از سوی دیگر به افرادی که در داخل به اغتشاشات دامن‌زده و در تلاش برای ادامه اعتراضات خشونت‌آمیز می‌باشند اعلام می‌نماید که فضای ناامن به سود هیچکس نیست و برای هر ایرانی می‌تواند خطر آفرین باشد.

 

در پایان عرض تسلیت دارد به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحناله الفدا، مقام معظم رهبری، مردم ولایت‌مدار ایران و خانواده‌های شهدای این حادثه و از درگاه خداوند متعال برای ارواح طیبه شهیدان والامقام علو درجات و رضوان الهی و برای خانوادهای داغدار صبر جمیل و اجر جزیل و برای مجروحین و مصدومین شفای عاجل و کامل را مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/