پیام تسلیت کانون بسیج اساتید آموزشکده «سمیه» نحف آباد به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

کانون بسیج اساتید آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران نجف آباد«سمیه» به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم ضمن صدور پیام تسلیتی، اعلام کرد: به همین مناسبت مشکی پوش شدن محیط آموزشکده با همکاری این کانون انجام شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، کانون بسیج اساتید آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران نجف آباد«سمیه»  به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم  ضمن صدور پیام تسلیتی، اعلام کرد: به همین مناسبت مشکی پوش شدن محیط آموزشکده با همکاری این کانون انجام شد.

متن پیامبدین شر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الارْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ

محرم، یاد آور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است. حکایت بی بدیل رشادت انسان‌های پاک دل و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و در راه دین و عقیده از جان گذشتند. آزادگان غیوری که زندگی را با بینش وسیع، استقامت در مقابل ظالم و آزادگی و پایمردی در راه حق معنا بخشیدند. فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ویاران باوفای ایشان را به ساحت منجی عالم بشریت امام زمان (عج) و نائب بر حقّش مقام معظّم رهبری (مدّ ظلّه العالی)  همه حق طلبان و آزادگان جهان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (س) ، اساتید و همکاران گرامی تسلیت و تعزیت عرض نموده؛  انشاالله قدمهای استورمان را در این راه برداشته و پیوسته اوامر معروف و نهی از منکر انها را  در امور زندگی مد نظر خود خود قرار دهیم و ادامه دهنده راهشان باشیم، برپایی عزای حسینی و یادآوری اهداف قیام سیدالشهدا (ع) با تبیین انتقال فرهنگ عاشورا نیز مدنظر خواهیم داشت.

انتهای پیام/