پیام تسلیت کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه در پی حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع)

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه با صدور پیامی ضمن عرض تسلیت به ملت ایران و خانواده دغدار شهیدان؛ حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه السلام را محکوم کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه با صدور پیامی ضمن عرض تسلیت به ملت ایران و خانواده دغدار شهیدان؛ حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه السلام را محکوم کرد.

 

متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن‌ موسی علیه‌السلام که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از زائران و هموطنان عزیز شد موجب تاسف و تاثر گردید.

 

دشمنان کوردل و مزدور انقلاب اسلامی ایران که با دسیسه‌های مختلف و استفاده از حربه‌های گوناگون ضد انسانی تلاش می‌کنند مردم را از مسیر انقلاب اسلامی مأیوس و منحرف سازند، این‌بار در اقدامی تروریستی آتش کین خود را بر روی مردم بی‌دفاع و شریف و کودکان بی‌گناه گشودند و با شهادت مظلومانه آن‌ها، چهره پلید و ضد انسانی خود را نمایان ساختند.

 

بدون تردید، تلاش‌های واهی دشمنان نه‌تنها هیچ خللی به عزم و اراده ملت ایران وارد نمی‌سازد بلکه منجر به انسجام، اتحاد و همبستگی بیشتر شده و عزم ملت شریف ایران در پیگیری آرمان امام(ره) و انقلاب را تقویت می‌نماید.

 

امروز دشمن به واسطه اینکه در مواجهه با ملت انقلابی ایران ناتوان بوده با تمام قوا وارد عرصه شده و این جنگ ترکیبی را رقم زده است، ولی مردم انقلابی ایران اسلامی همچون گذشته با بصیرت انقلابی فتنه‌ها را دریافته و با وحدت کلمه، همدلی و پیروی از منویات مقام عظمای ولایت ‌این بار نیز با دشمن شناسی مانع از نقشه ها و خواب های شوم استکبار و ایادی و مزدوراش برای میهن اسلامیمان خواهند شد.

 

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه شهادت مظلومانه این عزیزان  راتسلیت گفته و خواستار برخورد عاجل با آمران این فاجعه بزرگ می باشد.