پیام تسلیت کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد به مناسبت شهادت نیروهای جان برکف فراجا در راسک

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد به مناسبت شهادت نیروهای جان برکف فراجا در راسک پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد به مناسبت شهادت نیروهای جان برکف فراجا در راسک پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

وَلا تَحْسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلُوا في سَبيلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْياءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

کسانی را که در راه خدا کشته (شهید) شده اند مرده مپندار، بلکه آنان زنده اند و نزد پروردگارشان به ایشان روزی می دهند.

سوره آل عمران آیه ۱۶۹

در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها شاهد مشق عشق دلیر مردانی هستیم که تا آخرین نفس پای آزادی و امنیت کشور ایستادند. شهدا، مشق شهادت را از حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به ارث برده اند و راه امام حسین علیه السلام را ادامه دادند.

مظلومیت شهدای ناجا بر کسی پوشیده نیست. شهدایی بی توقع که تنها با ابزار ایمان خود قدم در راه تامین امنیت گذاشتند و از بهترین و عزیزترین های خود گذشتند و جاودانه شدند، عاشقانی که به امر مراد و مقتدایشان جامه رزم بر تن کرده و با عزمی راسخ و استوار آنچنان در مسیر ارزش‌های الهی و کمال‌جویی حماسه آفریدند

کانون بسیج اساتید دانشگاه ازاد اسلامی واحد دولت آباد، شهادت جمعی از مدافعان امنیت در پی اقدام تروریستی در مقر انتظامی راسک را محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، فرماندهی و کارکنان فراجا، خانواده های داغدار آن شهدای والامقام و عموم هموطنان  تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن غیور مردان علو درجات را مسألت دارد. امید که در سالگرد عروج ملکوتی مادر دو عالم، روحشان قرین رحمت الهی باشد و مشمول شفاعت حضرت مادر سلام الله علیها قرار گیرند.