بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اصفهان (خوراسگان)؛

اقدام وقیحانه اروپا شکست جبهه استکبار در جنگ ترکیبی علیه ملت را آشکار ساخت

اقدام وقیحانه و شنیع پارلمان اروپا در قراردادن نام نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست خودساخته که «سازمان‌های تروریستی» نامیده، بار دیگر عجز و استیصال دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم و نیز شکست مفتضحانه جبهه استکبار در جنگ ترکیبی علیه ملت باعظمت ایران اسلامی را آشکار ساخت.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و بسیج کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با صدور بیانیه ای اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد و این حرکت را نشان‌دهنده شکست جبهه استکبار در جنگ ترکیبی علیه ملت ایران عنوان کرد.

 

در این پیام  آمده است:

 

«بسم الله الرحمن الرحیم

«وَأَعِدّوا لَهُم مَا استطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم…»(آیه ۶۰ سوره انفال)

 

اقدام وقیحانه و شنیع پارلمان اروپا در قراردادن نام نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست خودساخته که «سازمان‌های تروریستی» نامیده، بار دیگر عجز و استیصال دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم و نیز شکست مفتضحانه جبهه استکبار در جنگ ترکیبی علیه ملت باعظمت ایران اسلامی را آشکار ساخت.

 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان یادگار مقدس و ابتکار تاریخی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه)، از بدو تاسیس در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ تا به امروز، در کنار ملت شریف ایران و تمام مستضعفین عالم، منشأ خدمات گسترده، خیرات و برکات فراوان و همواره خاری در چشم دشمنان بوده است و چه زیبا فرمود امام راحل(ره) که «اگر سپاه نبود کشور هم نبود».

 

بی‌شک اگر دلاورمردی‌ها و مجاهدت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جبهه مقاومت به فرماندهی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، قهرمان مبارزه با تروریسم نبود، امروز داعش علاوه بر منطقه، دامن حامیان اروپایی‌اش را نیز گرفته بود.

 

این اقدام پارلمان اروپا که خارج از ضوابط منشور ملل متحد و شورای امنیت صورت گرفته و غیرقانونی و فاقد الزام است، نه‌تنها نمی‌تواند سپاه عزیز ما را از پیش‌برد اهداف عالیه انقلاب اسلامی متوقف سازد، بلکه باعث خواهد شد جبهه مردمی، به‌خصوص جوانان غیور، دوشادوش پاسداران سبزپوش، مصمم‌تر از گذشته راه مبارزه با مستکبرین و زورگویان عالم را ادامه دهند و تمدن نوین اسلامی را به ثمر بنشانند.

 

بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان، دانشجویان و کارمندان و اساتید بزرگوار در دانشگاه آزاد اصفهان، این اقدام نابخردانه و وقیحانه پارلمان اروپا را شدیداً محکوم می‌نماییم و به تمام سبزپوشان عرصه دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی درود می‌فرستیم و قدردان زحمات شبانه روزی این عزیزان هستیم و بر پیشانی این عزیزان بوسه افتخار و تشکر می‌زنیم.

 

ان شاالله در ظل توجهات و عنایات یگانه منجی عالم بشریت، امام زمان(ارواحنافداه) و رهبری حکمیانه نائب برحق ایشان، حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، شاهد برپایی حکومت صالحان و مستضعفین و انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) و از بین رفتن و برچیده شدن استکبار و جبهه کفر از زمین باشیم.

 

اَلَیسَ الصُّبح بقریب

 

«بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و بسیج کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان)»