بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا در گرامی‌داشت سالروز روز وحدت حوزه و دانشگاه

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا با صدور بیانیه‌ای سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه را گرامیداشت.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا با صدور بیانیه‌ای سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه را گرامیداشت.

متن بیانیه بدین شرح است:

مسأله‌ وحدت حوزه و دانشگاه به اعتقاد من يكى از اساسى‌ترين و پيچيده‌ترين و عميق‌ترين مسائل انقلاب است. (مام خامنه ای مدظله العالی)

بیست و هفتم آذر ماه، سالروز شهادت حجت الاسلام و المسلمین دکتر مفتح از علمای مبارز و انقلابی و شاگردان تأثیرگذار بنیانگذار انقلاب اسلامی و از پیشگامان اندیشه وحدت حوزه و دانشگاه، به دست گروهک تروریستی فرقان در دانشکده الهیات دانشگاه تهران است.

ایران اسلامی با همبستگی ملت و دانشگاهیان و حوزویان به عنوان دو قشر اندیشمند و فرهیخته جامعه از همه گردنه های سخت تاریخ انقلاب به توفیق الهی گذر کرده و به ‎قله‌ها نزدیک شده است و در صحنه های بین المللی نیز در راستای ایجاد نظم نوین جهانی نقش‌آفرین ظاهر شده است.

هر چند امروز هيچ كس انتظار يک دانشگاه خلق الساعه‌ صد در صد اسلامى را ندارد، اما همه انتظار دارند كه جهت حركت، به سوى ايجاد يك دانشگاه صد در صد اسلامى باشد. اين منظور حاصل نخواهد آمد مگر با وحدت عميق و عملى حوزه و دانشگاه و روحانى و دانشجو و اين يك ضرورت و نياز انقلابى است.

 

انتهای پیام/