تبیین درست بینش سیاسی مردم در جهت انتخاب فرد اصلح را افزایش خواهد داد

حجت الاسلام و المسلمین اسحاقیان بر تبیین ویژگیهای نمایندگان تراز انقلاب برای مردم تاکید کرد و در خصوص اهمیت آن گفت: تبیین درست بینش سیاسی مردم در جهت انتخاب فرد اصلح را افزایش خواهد داد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، نشست تخصصی جهاد تبیین با موضوع «انتخابات، مشارکت حداکثری و جهاد عمومی» به همت بسیج اساتید و با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی و بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان شنبه ۱۶ بهمن ماه بعد از نماز طهر و عصر در مسجد دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین اسحاقیان  امام جماعت مسجد دانشگاه بعنوان سخنران این مراسم و در جمع اساتید و کارکنان بسیجی با اشاره به این که نباید از اهمیت انتخابات غافل شد که یکی از دلایل آن تبلور مردم‌سالاری و مشارکت مردم در امور کشور است؛ گفت: مردم با مشارکت در انتخابات مسیر سرنوشت زندگی اجتماعی، اقتصادی و سیاسی خود را رقم می‌زنند.

وی بر تبیین ویژگیهای نمایندگان تراز انقلاب برای مردم  تاکید کرد و در خصوص اهمیت آن گفت: تبیین درست بینش سیاسی مردم در جهت انتخاب فرد اصلح را افزایش خواهد داد.

وی با بیان این که تمام تلاش دشمنان در راستای ناامید کردن مردم از نظام و عدم شرکت در انتخابات است؛ اهمیت انتخابات خبرگان را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: با درکِ نقش‌آفرینی مجلس خبرگان رهبری به‌عنوان مهم‌ترین رکنِ نظام می‌توان به اهمیت و حساسیت‌ِ خاص انتخابات آن نیز پی برد تا آنجا که ح مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از آن به‌عنوان «مهم‌ترین و حساس‌ترین انتخابات کشور» تعبیر می‌کنند.

انتهای پیاام/