دیدار نوروزی و جلسه بسیج اساتید استان اصفهان با دکتر بانکی پور‌فرد نماینده مردم اصفهان در مجلس و عضو شورای‌عالی انقلاب

دیدار نوروزی و جلسه بسیج اساتید استان اصفهان با امیرحسین بانکی پور فرد  نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در محل مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، دیدار نوروزی و جلسه بسیج اساتید استان اصفهان با امیرحسین بانکی پور فرد  نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در محل مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان برگزار شد.

در این جلسه که به مناسبت فرارسیدن بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان برگزار شد، محمد باقری مسئول بسیج اساتید استان اصفهان در خصوص رویکردها و برنامه های انجام گرفته این سازمان در طی سال ۱۴۰۱ و تلاشهای در خصوص تحقق شعار سال مطالبی را عنوان کرد و گفت: رهبر فرزانه انقلاب شعار سال ۱۴۰۲ را «رشد تولید و مهار تورم نامگذاری نمودند؛ بسیج اساتید استان اصفهان نیز تمام ظرفیت های خود را در جهت تحقق شعار سال  برنامه ریزی کرده است.

تحقق شعار سال؛ کادرسازی نیروی انسانی  مدیر همچنین نقش مهم استادان بسیجی در عرصه های گوناگون از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/