مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان مطرح کرد:

ظرفیت‌های انقلاب برای تحقق منویات رهبری کنار هم قرار بگیرند

، مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان، در آیین تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر گفت: لازم است همه ظرفیت‌های انقلابی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه و جامعه در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان، در آیین تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر گفت: لازم است همه ظرفیت‌های انقلابی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه و جامعه در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

محمد باقری با اشاره به ظرفیت‌های علمی و فرهنگی دانشگاه ازجمله بسیج، نهادهای فرهنگی و علمی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، افزود: اساتید بسیجی و انقلابی باید با زبان علمی وارد کارزار دغدغه‌های اجتماعی شوند و نگاه حل مسئله داشته باشند.

باقری بر استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی برای رفع معضلات و دغدغه‌های اجتماعی تاکید کرد و اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهی اجتماعی برای حل مسائل کشور است و در راستای سند اعتلای بسیج به‌ویژه ایجاد اندیشکده علمی و راهبردی، بسیج اساتید نقش محوری بر عهده دارد.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان یکی دیگر از وظایف بسیج اساتید را حضور فعال و تأثیرگذار در جهاد تبیین برشمرد و گفت: علاوه بر نقش‌آفرینی بسیج اساتید در حرکت‌های جهادی و انقلابی، انتظار این است که در تبیین مواضع اصولی انقلاب اسلامی و تحلیل و بررسی شرایط جامعه، بصیرت افزایی و آگاهی‌بخش نیز سرلوحه فعالیت‌های این نهاد انقلابی باشد.

باقری با ابراز امیدواری نسبت به اجرای سند تحول و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: فضای دانشگاه در حال حرکت به سمت دانشگاهی انقلابی و در تراز انقلاب اسلامی است.

در این مراسم محمدرضا فریدزاده به‌عنوان مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر معرفی و از خدمات مجتبی جعفری مسئول سابق بسیج این واحد دانشگاهی قدردانی شد.

انتهای پیام/