درنشست تخصصی جهاد تبیین با موضوع « نقش دانشگاهیان در انتخابات و مشارکت حداکثری» عنوان شد:

مشارکت در سرنوشت و امور اجتماعی از حقوق همه مردم است

نشست تخصصی جهاد تبیین با موضوع « نقش دانشگاهیان در انتخابات و مشارکت حداکثری» همراه با گرامیداشت یوم الله ۱۲ بهمن به همت بسیج اساتید و با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی و بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان با سخنرانی دکتر فیضی استاد گروه معارف چهار شنبه ۱۱ بهمن ماه  ساعت ۱۰ در دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، نشست تخصصی جهاد تبیین با موضوع « نقش دانشگاهیان در انتخابات و مشارکت حداکثری» همراه با گرامیداشت یوم الله ۱۲ بهمن به همت بسیج اساتید و با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی و بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان با سخنرانی دکتر فیضی استاد گروه معارف چهار شنبه ۱۱ بهمن ماه  ساعت ۱۰ در دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان برگزار شد.

دکتر فیضی ضمن‌گرامیداشت یوم الله ۱۲ بهمن و سالروز ورود امام به میهن با اشاره به انتخابات گفت: تحولات سیاسی، امنیتی و اجتماعی  در این برهه حساس بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات جهت اقتدار ایران اسلامی می افزاید.

وی ادامه داد: دانشگاهیان می توانند نقش موثر و بسزایی در گسترش مشارکت و ارتقای بینش سیاسی دانشجویان و جامعه ایفا کنند.

فیضی بیان کرد: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب به موضوع انتخابات تأکید کردند ما اساتید دانشگاه  وظیفه و مسئولیت داریم، که بینش و آگاهی دانشجویان در جهت مشارکت حداکثری برای انتخاباتی پُرشور را افزایش دهیم.

وی با اشاره به این که اساتید به دلیل ارتباط با دانشجویان و آحاد جامعه نقش مهمی در حوزه تببین این موضوع دارند؛ عنوان کرد:» دشمن به دنبال این است که با القای ناامیدی و ناکارآمدی  نسبت به دلسرد کردن مردم و مردد ساختن آنها برای حضور در پای صندوق های رای، اقدام کند.

انتهای پیام/