پیام بسیج اساتید دانشگاههای استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت ۹ دی

بسیج اساتید دانشگاههای استان اصفهان با صدور پیامی حماسه 9 دی را گرامی داشت.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید دانشگاههای استان اصفهان با صدور پیامی حماسه ۹ دی را گرامی داشت.

مات پیام بدین شرح است:

حادثه‌ی ۹ دی یک حادثه‌ی ماندنی در تاریخ ماست. مقام معظم رهبری ۱۳۹۰/۰۹/۲۱

نهم دی از جمله ایام اللهی است که در ذهن مردم ایران ماندگار خواهد ماند. روزی که پس از ماهها حرکتهای مذبوحانه دشمن در جهت به آشوب کشیدن کشور حضور ملت بزرگ ایران چشم فتنه را کور کرد و بساط شیطنت دشمنان را جمع نمود.

این روز به دلایل مختلفی روز مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می شود. اثبات اعتماد قاطبه مردم به نظام، پایبندی مردم به دین و باورهای اسلامی علیرغم تبلیغات دشمن، ولایت پذیری و عشق به ولی فقیه بر خلاف تلاش برای تضعیف جایگاه رهبری، دشمن شناسی و زمان شناسی مردم از جمله مسائلی است که مبین اهمیت این روز می باشد.

حضور حیرت انگیز مردم در ۹ دی ۱۳۸۸ میثاق دوباره و محکمی بود با خون شهیدان انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون و نشان داد انقلاب یک موجود زنده است که خون شهیدان این دیار در شریان آن جاری است و تا ظهور دولت حق همچنان پا برجا خواهد ماند و ملت شریف ایران قدر این نعمت الهی را خواهند دانست.

بسیج اساتید دانشگاههای استان اصفهان ضمن تجدید میثاق با ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی،  از عموم دانشگاهیان می خواهد ضمن حفظ روحیه استکبار ستیزی، با بصیرت، بینش سیاسی ودینی توطئه های دشمنان را خنثی کنند و تحت تاثیر حرکت چهره های غریب خورده سیاسی و فرهنگی قرار نگیرند. همچنین یادآوری و تاکید می نماید که تنها صراط مستقیم انقلاب اسلامی، مسیر ترسیم شده‌ی علم دار ولایت و هدایت، حضرت امام خامنه ای(دام ظله) است که امتداد خط امام راحل عظیم الشان رحمت الله علیه می باشد و کسانی که راه مخالف پیش گرفته اند، بزودی یا پشیمان می شوند یا درهای خشم الهی را بر خود گشوده اند و دشمنان و فریب خوردگان بدانند در مقابل سیل خروشان اراده عظیم ملت مسلمان و انقلابی ایران توان پایداری نخواهند داشت.

انتهای پیام/